EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Emila

Pewnego dnia gdy grałem w “FIFE” zadzwoniła komórka . Odebrałem . Dzwoniła Emila z pytanie - czy bym nie przyszedł do niej na godzinkę , bo nie ma jej rodziców w domu .Poszedłem . Było bardzo miło . Emila była przepięknie ubrana . Jak zwykle po par chwilach naszego spotkania zaczęliśmy się całować . Zadzwonił telefon . Był to jej chłopak . On chciał się z nią spotkać - powiedziała po cichu. Pewnie ruchać mu się chce, lecz dzisiaj to ja ją zerżnę - pomyślałem . Emila rozmawiając z nim lizała swe wargi . Podszedłem do niej od tyłu . Włożyłem jej rękę pod majtki , nie broniła się . Zacząłem głaskać jej włoski . Szedłem niżej . Pocierałem trochę ręką o łono Emili , które było już mokre . Włożyłem palec do środka i zacząłem penetrować jej cipkę
. Emila nie przerywała rozmowy , lecz jej oddech był szybszy i głośniejszy . Przestałem . Usiadłem z powrotem na fotelu Emila skończyła rozmowę . Podeszła do mnie . Usiadła mi na kolanach i pocałowała mnie . Włożyłem swą rękę pod jej bluzkę , Którą po chwili zdjąłem . Poczułem , że w końcu udało się , że po takim czasie oprócz lizania się z Emilą , dziś wydarzy się coś więcej. Zdjąłem jej stanik , lecz ona musiała mi w tym pomóc , gdyż miałem z tym drobne kłopoty . Wstała , położyła się na podłodze i zaczęła pieścić swoje piersi . Ja też wstałem . Położyłem się . Pocałowałem ją w usta . Potem zacząłem lizać jej szyje i schodziłem coraz niżej . W końcu dotarłem do jej piersi . Zacząłem je drażnić i tarmosić . Jej sutki , lizałem na zmianę , czując jak robią się co raz większe . Ręce swe włożyłem pod jej plecy . Macając jej dupcie , zdjąłem jej spódniczkę i rajstopy . Całowałem jej nogi , uda i krocze , a jej majtki zdjąłem zębami . Ukazała mi się wreszcie jej cipka . Była ona , ani nie za duża , ani nie za mała , lecz w sam raz . Była na bardzo mokra , więc postanowiłem się napić świeżego soczku . Włożyłem do nie język i ruszałem nim , gdzie się dało , spenetrowałem ją doszczętnie . Wyjąłem go i przeniosłem na łechtaczkę , aby podniecić Emilę tak , aby już się nie wycofała . Do jej cipy włożyłem palec i robiłem jej palcówe . Wyraźnie ją to podnieciło , gdyż już po chwili zaczęła się wić i jęczeć tak głośno , że jej sąsiedzi , aby nas uciszyć , pukali w kaloryfer - my jednak nie zważaliśmy na to uwagi . Gdy już Emila osiągnęła orgazm , ja zdjąłem koszulę i spodnie . Długo nie musiałem czekać , aby Emila zdjęła mi majtki i zajęła się mym fajfusem . Najpierw lizała samą główkę , potem całość , a na końcu jąderka . Włożyła go sobie do buzi , ssała go , ścisnęła wargami i ruszała głową góra - dół . Było to bardzo przyjemne - nie ukrywam tego .Jeszcze nigdy się tak nie czułem , gdyż dotąd , żadna dziewczyna nie robiła tego taj , jak Emila . Ona robiła to z wielką pasją i uczuciem . Ostro , a zarazem delikatnie . Ani na chwilę nie przestawała , lecz co jakiś czas uśmiechała się , pokazując swe zadowolenie . Już nie mogłem wytrzymać i wystrzeliłem , wprost w usta mojej partnerki . Bardzo się zdziwiłem gdyż ją to bardzo ucieszyło , a przecież tak niedawno mówiła mi , że brzydzi się wypić spermę i właśnie przez to rozstała się ze swoim byłym chłopakiem . Wypiła mą spermę do ostatniej kropli i jeszcze się oblizała . Kazała mi usiąść w fotelu . Sama zaś wyjęła z szuflady wibrator , położyła się na podłodze i sama się zadawalała . Widząc , że już jestem gotowy. Odłożyła wibrator , podeszła do mnie , wzięła mego kutasa i lizała go . Stanął on więc gotów do boju i dumny jak paw . Zgodnie z wolą Emili położyłem się na podłodze brzuchem do góry . Emila usiadła na mnie i wprowadziła mojego węża do swej jaskini . Najpierw poruszała się powoli , a później co raz szybciej . Ja w tym czasie jedną ręką macałem i ściskałem jej cycuszki . Po chwili jej cipka już rytmicznie pulsowała , a ja czułem , że dłużej już też nie wytrzymam . W momencie gdy ona szczytowała , ja wystrzeliłem wszystkie swe soczki wprost do jej cipki . Emila padła na mnie , jeszcze raz mnie pocałowała , jeszcze raz nasze języki spotkały się ze sobą , mój kutas wysunął się z jej cipy , a my leżeliśmy w objęciu przez dobrą godzinę po której poszliśmy razem pod prysznic . Oczywiście i tam obdarzaliśmy się nawzajem pieszczotami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz