EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Akademik

Ta historia to niezwykłe przeżycie. Nie zapomnę tego chyba do końca swoich dni . Wydarzyło się to w zeszłym roku. Miałem w tedy 20 latek świeżo skończone i byłem na pierwszym roku Zarządzania naszego uniwersytetu. Kilka tygodni przed tym niesamowitym wydarzeniem poznałem grupę niezwykłych dziewczyn starszych ode mnie i studiujących nieco inny kierunek. To dzięki nim wbiłem się ze znajomymi na imprezę w jednym z naszych akademików. Pierwsze chwile imprezy nie zaczynały się pomyślnie, prawie nie wpuszczono nas do akademiku , no ale jakoś weszliśmy na tzw. wślizg. Impreza odbywała się teoretycznie na całym piętrze to i wszyscy w niej uczestniczyli w sumie było koło 20 osób z akademika ( a to dlatego że większość wyjechała bo był to weekend) i z 10 z zewnątrz nie ważne, ważne jest co było dalej .
Bibka niczym z pozoru się nie wyróżniała to tu się z kimś nowym pogadało to gdzie indzie, trochę potańczyło , ale jedno przykuło mnie do ziemi niezwykła dziewczyna na pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżniająca ale baardzo ładna i aż sam się dziwiłem ze mało z kim gada, potem w rozmowie z jej współlokatorkami okazało się ,że studiuje pedagogikę i że jest dość cicha, ale w sumie mila dziewczyna tylko trochę zagubiona ( była tez na pierwszym roczku ) podszedłem do niej aż sam się dziwie ze to zrobiłem ( może dlatego ze trochę na odwagę wypiłem ) i zacząłem rozmowę, dowiedziałem się ze ma na imię Agata ( ładne imię ) na początku trochę ciężko było nawet chciałem zrezygnować, ale potem jakoś i ona wypiła i chyba zaczęła się otwierać. Rozmowa zaczęła nam się kleić aż za mocno, bo co chwile znajdowaliśmy wspólne tematy aż nam w buziach zaschło to popijaliśmy trunkami. Potem nagle zaczęła za bardzo być otwarta zaczęła nieco szaleć aż się przestraszyłem zresztą osoby w pokoju też. Zaczęła dziwnie śpiewać i chyba to przez alkohol powiedziała mi ze baardzo jej się podobam ale jakoś nie wie dlaczego nie zagadała pierwsza i cieszy się , że mnie poznała. Zaczęliśmy wymiatać na parkiecie a potem ona tańczyła na stole i już dość mocno nie panowała nad sobą. Widziałem ze niektórzy po cichu się naśmiewali " no taka cicha ta Agatka a tu popatrzcie " wiec postanowiłem ją wziąć i odprowadzić po cichu do jej pokoju ( nie opierała się bo jej nogi nagle były jak z gumy w końcu była już niezłe podpita ) w pokoju zrobiło jej się niedobrze widać ze alkohol jej zaszkodził było to w tedy tak koło 2 w nocy, moi koledzy i przyjaciele przyszli powiedzieć że chcą już powoli iść do domu . hmm... Miałem dylemat czy iść czy zostać. Zwarzywszy na nie pewny stan Agaty postanowiłem tej nocy się ją zaopiekować i przypilnować( tyle się słyszało o zatruciach a ze jestem przezorny wołałem dmuchać na zimne) znajomi poszli ja zostałem, potem Agata na cale szczęście zwymiotowała hmmm. . w sumie nie byłem wkurzony ze jestem w takiej sytuacji ale ze nie przeszkodziłem jej pić, myślałem ze resztę nocy spędzę przytrzymując pół przytomna dziewczynę nad miską , ale o dziw Agata szybo powróciła do stanu pełnej trzeźwości. Zaczęła mnie przepraszać za swój stan ze ośmieszyła mnie ale ja nie czułem do niej urazu. Znowu zaczęliśmy rozumowe ona ułożyła się na moim boku i widać i czuć było ze zaczęło iskrzyć. Po pewnym momencie nie wiem kiedy ale zaczęliśmy się całować Agata szepnęła ,że wszystkie rzeczy które po pijaku gadała nie były winą alkoholu ale tego co naprawdę czuje do mnie ze niezwykle facet ze mnie . I zdziwiłem się ale szeptała mi dość erotyzujace zwroty mój mały stawał się napęczały zresztą już po chwili leżeliśmy na sobie a ona widocznie to poczuła. Po chwili zaczęliśmy się rozbierać przerodziło się to w namiętną grę dwóch ciał napalonych na siebie jak magnesy. Cały drżałem zresztą ona też to podpowiadało mi ze oboje próbujemy tego samego owocu pierwszy raz (jak potem się okazało nie myliłem się) . dalej zaczęliśmy zrzucać z siebie ubranie zacząłem całować jej ciało, wpierw od góry usta potem delikatnymi muśnięciami szyje . Skóra jej była delikatna miękka jak najdroższy aksamit zjeżdżałem swoim czułym językiem i wilgotnymi ustami po jej ciele dojechałem do piersi raz za razem jeździłem ustami po jej piersiach. Brodawki jej były twarde jak kamienie a zarazem czule na każdy dotyk moich ust ręka moja z drugiej strony wędrowała po jej brzuchu. Ustami dojechałem powoli do jej muszelki już tak wilgotnej ze balem się ze eksploduje. Jęczała niemiłosiernie za każdym moim muśnięciem (wydobywała jęknięcia jakich świat nie słyszał). Moje ręce wędrowały po jej udach rozchylając je, aby mój język mógł dostawać się do jej skarbu rozkoszy. Ustami wędrowały po piersiach muskając jej niezwykle sutki potem po brzuchu, który unosił się jak wzburzone morze. Po chwili ona posunęła mnie do góry i powiedziała - uważaj kochanie i daj szanse swojemu małemu . – posunęła mnie do siebie całowała a ja swoją maczugą herkulesa zagłębiłem się w jej cipce. Zacząłem ją posuwać delikatnie – hmm, dziwiłem się ze wchodziłem tak łatwo w końcu była dziewicą- za każdym posunięciem ruch stawał się coraz płynniejszy a ona jęczała . Pieprzyłem ją gładząc jej piersi potem ona zaczęła ssać mój palec wpierw lewej potem prawej dłoni. Wszystko płynęło, cale skromne łóżko wydawało się nagle wielkim królewskim łożem. Ja nadal w nią wchodziłem delikatnie i powoli przyspieszałem ona jęczała coraz głośniej ruch stawał się coraz dynamiczniejszy ale jednocześnie nadal delikatny i namiętny. Wszystko jakby wirowało ona jęczała coraz głośniej słychać było tylko ją i czasem mnie
-aaaaaaaaaaaaaaaaaaa – po tym równoczesnym głośnym dźwięku ona wygięła się w pół a ja odchyliłem sie wbijając ostateczne pchniecie kończące się niezwykłym orgazmem naszych ciał.
Poczułem jak moje nasienie wlewa się w ją, potem jeszcze tylko delikatnymi ruchami dokończyłem co zacząłem po czym położyliśmy się oboje koło siebie . Agata odezwała się do mnie .
- jak by ktoś powiedział mi, że dziś będzie mój pierwszy raz to nie uwierzyłabym. Kochanie było super nigdy czegoś takiego nie czułam. - poważnie nigdy tego nie robiłaś ( a wiec moje przypuszczenia się sprawdziły)
 - poważnie do tej pory byłam dziewica i sama się dziwie, że tak długo, chce być z tobą, bo nie dość, że czuję do ciebie mocną miętę to pieprzysz jak by to nie był twój pierwszy raz
- to ty wiedziałaś?? -Zdziwiłem się
 - domyślałam się a co zgadłam?
 - tak do tej pory miałem tylko do czynienia z renia rączkowska heh..
 - a ja z nieco innym samozadowalaczem hihi .
 Rozmawialiśmy nadal ze sobą tak jak przed seksem a nawet jaszcze bardziej się zbliżyliśmy i nie mieliśmy przed sobą tajemnic . Agata po chwili zauważyła , ze mój mały odzyskuje sprawność
 – mmm… misiu nie masz dość widzę, podoba mi się to bo przyznam, że i ja jestem jeszcze nie zaspokojona i nadal chce więcej mmm…. - Jej słowa podnieciły mnie i zachęciły jeszcze bardziej tak , że mój penis stanął jak przed ostatnim ruchaniem
 - wiesz możemy spróbować jak szaleć to szaleć – odpowiedziałem zachęcająco.
Po chwili wzięła mojego małego i szepnęła, ze teraz chce od tyłu ja nie namyślając się długo podniosłem jej nogi i ułożyłem na moich barkach tak, że po chwili mój mały powędrował w jej pupcie. Znowu zaczęła wydobywać te niezwykłe jęki i odgłosy rozkoszy. Jej ciało falowało w rytm moich wsadów w jej pupcie. Pchając i ruchając ją w drugi otworek zacząłem masować jej muszelkę lewą ręką
– OOOO!!! Tak tu tez chce aaaa!!! - ja tylko słuchałem jej prośby i dawałem jej niezwykłą przyjemność, jakiej nie dostała jeszcze od nikogo. Jej muszelka ponownie zrobiła się wilgotna, moje palce wędrowały po całej szerokości i długości cipki. Druga dłoń masowała jej zgrabny brzuszek potem uda, pośladki a potem piersi, które cale drżały. Posuwałem ją coraz szybciej o ona tylko jęczała i powtarzała
 - oooooo aaaaa tak teego chce eaaaaaammmmmmm już prawie o tak czuuuje o mój boże o taaak aaaaaa - i po chwili znowu doszła do orgazmu a parę chwil potem i ja wylałem swoje płyny do jej drugiego otworku. Znowu położyliśmy się koło siebie tym razem już pod przykryciem ale tak zmachani, że nic już nie mówiliśmy tylko patrzyliśmy na siebie z uczuciem i po jakimś czasie oboje zasnęliśmy . Wcześnie rano na chwile przebudziłem się, żeby popatrzeć na moją księżniczkę po czym znowu zasnąłem. Nagle nie wiem o której poczułem przyjemność w kroku . Pomyślałem, że to impuls z wczoraj, ale nie, gdy lekko uchyliłem oczka zauważyłem, że Agata dobiera się do mojego małego swoimi rękoma a potem ustami. Ja udawałem, że śpię pomyślałem zobaczę jak się potoczy. Wzięła mojego penisa do buzi i zaczęła go ssać. Płynnymi ruchami wkładała i wyciągała go oblizując końcówkę mojego małego. Wkładała go dalej do buzi dotykając końcem swojego języka , wpierw delikatnie potem dynamiczniej
– aaaa o tak mm…. - już nie mogłem i zajęczałem z rozkoszy po czym spuściłem się do jej buzi a ona połknęła wszystko nie zmarnowała ani kropli, po czym usłyszałem.
Położyliśmy się spać wyczerpani i zadowoleni. Rano obudziłem się wcześniej, przytuliłem do Agaty, a ona powiedziała:
- oo Kochanie już wstałeś i co miła pobudka . – i tak rozpoczął się poranek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz