EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Tygrysica Katarzyna

Mam na imię Michał mam 22 lata . Jestem studentem 2 roku telekomunikacji . Niedawno poznałem kobietę mego życia .Szalenie się w niej zakochałem . Była nią Kasia -kobieta o smukłej sylwetce ,piwnych oczach i długim włosach o barwie ciemnego blond . Ubierała się bardzo prowokująco .Była jak tygrysica
.Każdego wieczoru marzyłem o niej lecz sądziłem że to za wysokie progi jak dla mnie , Co wieczór gdy tylko pomyślałem o niej nachodziła mnie ochota na pieszczoty mego dużego włochatego kutasa . Patrząc na zdjęcie Kasi onanizowałem się w toalecie do utraty sił . Potem po wszystkim mój napięty kutas opadał na jądra i zmęczony wracałem do łóżka Nastała godzina 00:00 w pewnej chwili usłyszałem wibracje mej komy i sprawdziłem co się dzieje aż dech mi zaparło okazało się że obiekt mych ciągłych westchnień także nie może zasnąć . Sam niedowierzałem że taka kobieta zwróci na mnie uwagę . Nie przeszkadzało mi to że ma tylko 17 lat . Kasia zaproponowała mi spotkanie jutro o godzinie 18 -byłem taki oczarowany że aż bałem się, ze wybudzę się z tego snu . O 10 poszedłem do sklepu by kupić jakieś luksusowe ciuchy -czarny T-shirt oraz oliwkowe bojówki z pasami po bokach. Postawiłem włosy na żel i pojechałem do kwiaciarni . O 17:30 już czekałem na Kasie pod domem . Gdy ją tylko ujrzałem zdębiałem na sam widok jej piękna . Miała na sobie obcisłe jasne dżinsy , czarny obcisły top ukazujący 2 jej bardzo kształtne landrynki i buty na wysokich obcasach .Miała lekko podkręcone włosy .Odcień makijażu był czarno srebrny . Az mi się gorąco w slipach zrobiło na myśl dotykania jej ponętnego ciała . Wręczyłem dziewczynie bukiet róż pocałowałem lekko w policzek i krzyknąłem do jej matki by się nie martwiła że odwiozę kasie punktualnie o 24. zaproponowałem kobietce by wsiadła do mego wozu którym był jeep,  ona się z lekka uśmiechnęła do mnie i położyła mi rękę na kroczu tak się podnieciłem że nie chciałem dłużej czekać. Widać było że Kasia była bardzo rozpalona i chciała bym ją zerżnął dlatego skręciłem w pobliską uliczkę prowadząca do opuszczonego lasku . Obydwoje wysiedliśmy z wozu i Kasia prowadząc mnie za rączkę doprowadziła do łąki pełnej tulipanów . nagle stanęliśmy w miejscu . Skierowała mą dłoń na 2 bąbelki i rzekła
- Misiu dotykaj mnie .
Zacząłem robić to bardzo drapieżnie chwyciłem ją za biust i zacząłem bardzo szybko nim poruszać .Początkowo pocałowałem Kasieńke w usta a po chwili całować jej kark pięknie pachnący aż doszedłem do słoneczek . Podwinąłem jej  bluzeczkę i lizałem jej brzuszek wspinając
 ku górze zdjąłem bluzeczkę i zacząłem pieścić jej sterczące suteczki oraz podgryzając je zataczać języczkiem na nich kółeczka . Nie były duże ale bardzo kształtne i jędrne . Kazałem dziewczynie się położyć i nachylając się nad nią i podwinąłem spódniczkę do góry zębami. Moj kutas był już napięty do granic możliwości .Spojrzałem w oczy Kasi i spytałem czy rzeczywiście tego chce ona drżącym napalonym głosem odrzekła:
- jasne Misiu .
Zbliżyłem się do jej majtasów były to czarne stringi i przez nie zacząłem paluszkami dotykać jej cipeczkę, ale po pewnym momencie zdjąłem stringi i oczom moim ukazała się wygolona mała muszelka . Rozszerzyłem nóżki Ksieńce i wsunąłem języczek w jej ciasną cipke pomagając przy tym paluszkiem gładzic jej muszeleczkę z zewnątrz . Kasia zerwała się jak lwica rzuciła mnie na ziemie i to ona przejęła inicjatywę nad cała sytuacją . Zdjęła mi koszulkę jej delikatne rączki były jak muśnięcie motyla .Lizała mnie po klatce okrążała po niej języczkiem i schodziła coraz niżej . Gdy rozpięła spodnie oczom ukazał się jej ogromny członek miała na niego ogromny apetyt bardzo mocno się do niego przyssała. Włożyła do ust i zaczęła bardzo szybko go zwalać ustami byłem bardzo podekscytowany tym wszystkim zaproponowałem jej by wsunąć mego ogiera do jej jaskini, ale Kasia się speszyła i odrzekła:
- Długo na to czekałam, ale chyba trochę się boje tak na łące.
 . Uśmiechnąłem się i znów zaczęła mi go ssać .Czułem że eksploduje i wybuchnę wulkanem ekstazy, przytrzymałem głowę Kasi, żeby zwolniła troszeczkę tempo. Spojrzała na mnie, uśmiechnęła się i powiedziała:
- Raz się żyje.
Kasia usiadła na mnie okrakiem podwijając swoją niebieską spódniczkę, po czym odsunęła swoje stringi na bok i podniecona nadziewała się na mojego kutasa. Byłem w niebo wzięty, była taka mokra i ciasna i tylko moja! Ujeżdżała mnie tak do upadłego. Kiedy Kasia opadła z sił przytuliła się do mnie i spytała:
- kiedy będzie następny raz?
-  było cudownie i trzeba to powtórzyć koniecznie!
 Poprosiłem ja o chodzenie i  zgodziła się, byłem bardzo szczęśliwy , że ją mam przy sobie . Nadeszła godzina 23 i odwiozłem Kasie do domu tak jak obiecałem jej matce . Bardzo podziękowałem za ten przepiękny dzień i powiedziałem, że wkrótce mam nadzieje na cos więcej .Dziewczyna się zaśmiała i pocałowała mnie dobranoc. Odleciała a ja znów sam musiałem wracać do pustego mieszkania . Ale jeszcze nie raz czekają mnie takie atrakcje.

2 komentarze:

  1. Mega podniecające opowiadanie erotyczne, oby tak dalej!
    Pozdrawiamy
    Sextelefon.org

    OdpowiedzUsuń
  2. Małoletnia tygrysica - czyli co?

    OdpowiedzUsuń