EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Zabawa na Majorce

Zdarzyło mi się to kilka lat temu. Byłem wtedy na wczasach na Majorce. Razem ze mną przyjechała cała grupa ludzi, spośród których wyróżniały się trzy dziewczyny. Jedna z nich, miała 25 lat, a dwie pozostałe 22-23 lata. Widywałem je od czasu do czasu i nic się nie działo aż do pamiętnej kolacji. Wtedy ku mojemu zaskoczeniu podeszła do mnie najstarsza i zapytała o atrakcje na wyspie i o zakup dobrego wina na prezent
...od słowa do słowa i zaczęła się rozmowa, postanowiłem wykorzystać sytuację wyczuwając, iż dziewczyny mają chęć na zabawę. Zaproponowałem iż pokażę im dobry sklep z winami a potem pojedziemy na wieczorne zwiedzanie...kupiły 5 butelek, a następnie zaprosiły do swojego pokoju. W 4 osoby sączyliśmy kieliszek po kieliszku...w końcu wszystkie butelki wypiliśmy! A głównie one...w czasie degustacji, jedna z nich niby przypadkiem usiadła mi na kolanach, druga nie chciała być gorsza i też wskoczyła na mnie...delikatne dotykanie...pocałunki, to była gra wstępna...wsiedliśmy do samochodu i w nocy pojechaliśmy na dyskotekę...faceci nie wierzyli patrząc jak idę po ulicy objęty z dwoma dziewczynami, które namiętnie mnie całują...po godzinie nabraliśmy chęci na coś ostrzejszego...szybki przejazd do hotelu...pokój 25 latki i lizanie na dużym łóżku...byłem pewien, że czeka nas trójkąt...jednak właścicielka pokoju pokazała lwi pazur i zaczęła wyganiać młodszą rywalkę. W końcu zostałem sam z napaloną dziewczyną. Powiedziała:
-zaraz wrócę, czeka Ciebie niespodzianka.
Po powrocie z łazienki, była naga i pachnąca perfumami...niespodzianką była wygolona cipka.
-Jest cała Twoja, wyliż ją - powiedziała.
Zabrałem się do roboty, a jej pachnąca norka postawiła mego rycerza w pogotowiu...jej jęki i cykliczne :
- O tak, o jeszcze
Zrobiły ze mnie naprężonego ogiera, który postanowił zerżnąć napaloną suczkę. W czasie pieprzenia masowała swoje sterczące cycki, krzycząc i jęcząc.
-Głębiej, włóż do końca, o tak, zerżnij mnie mocno
To słowa, które powodowały ciągły napływ krwi do mego fiuta...po godzinie ostrego seksu, kiedy powiedziała że miała 3 orgazmy, zabrałem swoje rzeczy i zwinąłem żagle...następnego dnia po południu wpadłem do niej o 15.00...przed wejściem usłyszałem że rozmawia przez telefon...
- Tak Kochanie, jest piękne słońce, a ja się opalam dla Ciebie, tęsknię i czekam na moment naszego spotkania!
 O, ale dziwka, postanowiłem ją za to ukarać.  Kiedy 5 minut później byłem w jej cipie, ona zachowywała się jakbym był jedynym jej facetem na świecie. Dlatego wieczorem, w dyskotece, tańczyłem tylko z jej młodszymi koleżankami, a ona nic nie rozumiejąc stała przy ścianie i patrzyła na mnie wygłodniałym wzrokiem... Na wieczór miałam inne plany... Trójkącikowe.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie publikujecie tak często jak kiedyś ;). Zapraszam do siebie po więcej opowiadań erotycznych takich jak te!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda właśnie, że już nie publikujecie tych seks opowiadań.
    Fajna strona tutaj była.
    Pozdrawiamy
    https://sextelefon.org

    OdpowiedzUsuń