EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

52-Letnia Kobieta

To bylo na urodzinach mojego kumpla, który robil swoja 19-tke, razem z imieninami swojej starszej, z poczatku oczywiscie sadzilem, ze to jest bardzo glupi pomysl, ale jak sie pózniej okazalo, ja na tym pomysle najbardziej skorzystalem.
Zaczela sie impreza, no i jak to bywa mlodzi lubia wypic (bawilismy sie w dwu oddzielnych pokojach, bo doszlismy do wniosku, ze nie bedziemy sie bawic ze starymi). No i byla imprezka, wiadomo alkohol, no i tak sobie pilismy jeden, drugi itd. Po któryms z nich juz poczulem, ze nie moge i mówie do kumpla, ze musze sie polozyc, bo bede rzygal, a on mówi, ze dobra polozy mnie w pokoju swojej siory, bo ona jest na studiach i lózko jest wolne. Sytuacja byla wiadomo jaka, wiec nie zaprzeczalem, bo bylo mi obojetne gdzie, byle sie polozyc i poczuc lepiej.
Wiec walnalem sie spac, choc bylo dopiero po 22. No i gdy sobie spalem przyszla do mnie ciotka mojego kumpla Celina. Nic przedtem nie zapowiadalo takiego obrotu sprawy, choc czasami sypala do mnie glupimi gadkami, ale przeciez kto mógl podejrzewac jakie ma zamiary. Weszla do pokoju, polozyla sie obok mnie, nastepnie wsadzila swoja reke w mój rozporek i zaczela sie bawic. Ja oczywiscie zglupialem, bo przeciez to kobieta 52-letnia i nie wiedzialem co robic, czy odwzajemnic jej to zachowanie czy poczekac, co sie stanie dalej.
No ale jak to czlowiek troche pijany, postanowilem sie nie czaic i zaczalem sie do niej zabierac. Tzn. na poczatku wygladalo to tak, ze ona bawila sie moim penisem, a ja zaczalem robic jej masaz lechtaczki przez spodnie, po chwili zblizyla do mnie swoje usta i zaczelismy sie calowac, to nie byly zadne niesmiale pocalunki tylko od razu dosc ostre. Powiedziala, zebym nie przestawal, wiec ja polozylem sie na niej i nie przestajac sie z nia calowac dalej macalem ja przez spodnie, po chwili podnioslem jej bluzke i zaczalem jezykiem bawic sie jej sutkami. Gdy pomyslalem, ze pozwolila juz na tak duzo, to dlaczego nie wiecej, wiec wsadzilem jej reke za spodnie i dostalem sie pod majtki. Tam wyczulem dosc owlosiona cipke. Dlugo sie nie zastanawialem i zaczalem robic jej palcówke, gdy wsadzilem jej palca od razu poczulem jaka jest mokra i chetna, bo dawaly sie wyczuc jej regularne skurcze.
Po chwili tego jak sie z nia calowalem i robilem jej palcówke, przyszla kolej na to, zeby w koncu sie zabrac do konkretów. Wiec sciagnalem jej spodnie, pózniej majtki i wszedlem w nia najpierw lekko, ale pózniej okazalo sie, ze lubi gwaltowne ruchy, wiec ruszalem sie dosc szybko i mocno, to najbardziej lubila i jeczala z rozkoszy, gdy wsadzilem go jak najdalej sie dalo i zatrzymalem sie w tej pozycji, widac to jej sprawialo najwieksza satysfakcje. Kochalismy sie z 15 minut, pózniej to ja lezalem na plecach, a ona przejela inicjatywe, po pewnym czasie, gdy juz wyczulem, ze koniec jest blisko polozylem ja na plecach i ostatnie ruchy wykonalem bardzo gwaltownie co wyraznie sie jej spodobalo.
Gdy widziala po mojej twarzy, ze koniec jest blisko, to powiedziala, zebym spuscil sie jej do srodka. Tak tez zrobilem, pózniej powiedziala, zebym go wyjal i gdy go wyjalem to wziela go do buzi i mozna powiedziec, wyssala reszte z tego co zostala i tak sie skonczylo. Ubrala sie i polozyla obok mnie, bo jak sie pózniej okazalo wszyscy wiedzieli, ze ona idzie do tego pokoju, zeby odpoczac, no i jak sadze odpoczela:-))) Rano, gdy wstalem to bylo juz ok. 12, tak wiec jej juz nie bylo, bo na dole pomagala matce mojego kumpla robic obiad. Ja oczywiscie zszedlem na dól i chcialem isc do domu, ale matka mojego kumpla powiedziala, zebym jeszcze zjadl sniadanie i moge isc, a jak zjem, to zebym zostawil swój numer telefonu, bo ciotka mojego kumpla cos ode mnie chciala, ale jej juz nie bylo i powiedziala, ze do mnie zadzwoni. Ale jeszcze jakos nie zadzwonila. Moze to i dobrze?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz