EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Nieznajoma Kasia

Miąłem wtedy 17 lat. To był okres kiedy zaczęły interesować mnie dziewczyny, a raczej to co maja pod spódniczkami. Świerszczyki pod poduszka i nocne walenie konia to była normalka. Mieszkałem razem z 15 letnia siostra i rodzicami w domku jednorodzinnym. Moja siostra przyjaźniła się z Kasia, koleżanka z klasy. Była to niewysoka dziewczyna ale o pięknych kształtach. Od samego początku bardzo mi się podobała i jedyne o czym myślałem to jak ja przelecieć. Któregoś dnia wróciłem ze szkoły wcześniej i korzystając z okazji, Iz nikogo nie ma w domu zacząłem walić sobie gruche. Byłem tak napalony, ze nie usłyszałem stukania do drzwi.
W pewnym momencie drzwi mojego pokoju otworzyły się a w nich stanęła Kasia. Zatkało mnie, ja zresztą tez. Dezelem na łóżku z fujara w ręku, naprzeciwko praktycznie nieznanej dziewczyny. "Sorrki drzwi były otwarte wiec postanowiłam wejść ale widzę, ze to nie najlepszy moment". "Nie przepraszaj ja Ele....eeee" - nie wiedziałem co powiedzieć. Moja pałka stała na baczność. Musiał to być niezły widok bo po chwili na twarzy Kasi pojawił się uśmiech. "Może Ci pomoc?" - spytała. To był totalny szok, nie wiedziałem co odpowiedzieć. "No nie udawaj, ze nie masz na mnie ochoty" - ciągnęła dalej. Nie minęło 5 min a oboje byliśmy nadzy. Moje ręce wędrowały po jej ciele. Dotykałem jej piersi, ugniatałem je, przygryzałem sutki. Nawet nie wiem kiedy moja ręka znalazła się w jej cipce. Rytmicznie poruszałem paluszkami, szarpałem włoski łonowe. Najwyraźniej strasznie jej się to podobała gdyż zaczęła coraz głośniej sapać, a z jej cipka w jednej chwili zrobiła się cala mokra. "Zerknij mnie" na taka prośbę nie mogłem pozostać obojętny. Rozchyliła nóżki a ja wszedłem w jej mokra szparkę. Ahhhh jęknęła. Z początku delikatnie później coraz mocniej, głębiej i szybciej wbijałem się w jej cipkę. To było cudowne uczucie. Rękoma dotykałem jej cycuszków. Moje biodra poruszały się coraz szybciej. Nie przestawaj wal mnie, wal mnie prośże. Kasia wiła się jak waz. "wypnij dupkę" - poprosiłem i już po chwili moja pałka penetrowała jej odbyt. Dymałem ja z 5 min poczym spuściłem jej się na twarz. Co było dalej...może następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz