EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Spotkanie po wielu miesiącach

wyjezdzajac zagranice wiedzialem ze nie bede jej widzial przez kilka miesiecy. dniami pracowalem a wieczorami pisalem z moja ukochana.wkoncu nadszedl czas naszego spotkania. po tylu miesiacach wracam na powitanie rzuca mi sie na szyje przytula i namietnie caluje.odwzajemniam pocalunek.po chwili powitan wsiadamy w taxi i jedziemy do domu.tam czeka na mnie pyszna kolacja i goraca kobieta.ide do lazienki sie odswiezyc. kiedy wracam ona juz siedzi przy stole.ma na sobie sexowna koszulke z glebokim dekoltem krociutka spodniczke ponczoszki. z dekoltu wystaje czarny koronkowy stanik i jedrne piersi.siadamy i jemy wspolnie.
podczas rozmowy ona noga zaczyna jezdzic wzdluz mojej az dochodzi do krocza i lekko naciska. tez jestem napalony wiec moja reakcja jest momentalny wzwod.jej wzrok staje sie kuszacy.w glosnikach leci delikatna muzyka.nie konczac kolacji lapie ja za rece podnosze i caluje. tak spleceni zmierzamy do sypialni rozbierajac sie w szalenczym tancu rozkoszy. ubrania laduja wszedzie. wkoncu klade ja na lozko jest w kuszacej czarnej koronkowej bieliznie. moj jezyk wedruje po jej ciele.zaczynajac na ustach zmierza w dol zatrzymuje sie na piersiach rozpinam jej stanik i moim oczom ukazuja sie nabrzmiale twarde sutki.caluje je i lize. reka masujac jej drobne piersi zaczynam ssac jej sutki co wywoluje u niej radosny jek. tak tego jej brakowalo-mysle.za chwile zmieniam cycuszka i robie to samo z drugim druga reka zas pieszcze jej brzuch i uda. moj jezyk znow wedruje calujac brzuszek okrazam czubiek jezyka jej pepek i schodze dalej. jestem na wysokosci jej myszki. ktora zakrywaja czarne sexowne figi.widze jej podniecenie lekkie drgania ciala wysuwam jezyk i dotykam jej przez majteczki. czuje wilgoc i cieplo wydobywajace sie z jej cipeczki. lapie za figi lekko unoszac jej posladki zsuwam je z niej. teraz przed oczami mam gladka ladnie pachnaca zadbana cipke. pochylam sie lize jej lono. jezykiem znajduje jej lechtaczke zaczynam ja lizac paluszkami rozchylam jej sromy a z jej szparki wyplywa kolejna fala soczkow. zauwazajac to moj jezyk przemieszcza sie do jej szparki ktora teraz wylizuje.czuje jej wydzieline w ustach to mnie strasznie podnieca wiec robie to coraz szybciej palcem drazniac lechtaczke wpycham jezyk w glab jej slicznej rozyczki. ona wije sie z podniecenia i pojekuje cicho. orgazm jeden drugi wkoncu nie wytrzymuje wstaje i doslownie zrywa ze mnie bokserki. rozkazuje mi polozyc sie na lozku robie to a ona caluje mnie najpierw w usta zmierzajac w dol przez klate brzuch az dochodzi do sterczacego penisa. bierze go w dlon i lekko masuje po chwili czubek mojego przyrodzenia znika w jej ustach.trzymajac go tak zaczyna ssac a reka porusza szybkimi ruchami w dol i w gore moim czlonkiem.strasznie mi tego brakowalo i zaczynam cicho stekac slyszac to ona przyspieszyla. poczulem jak moje jadra nagle nabrzmialy. wytrysk byl niespodziewany sperma zapelnila jej usta. usmiechajac sie do mnie polknela wszystko i zlizala dokladnie to co zostalo.wstala i przez chwile widzialem jej cale piekne i ponetne cialo.usiadla na mnie lapiac czlonka i wsuwajac go w siebie.zaczela lekko sie unosic zlapalem ja jedna reka za pupcie druga za piersi i zaczalem masaz.ujezdzala mnie coraz szybciej kladac rece na moich barkach zaczela skakac coraz szybciej i szybciej. krecac biodrami kosztowala swojego konia tak jak tego chciala i lubila.dostala kolejnego orgazmu i nagle, ku mojemu zaskoczenie zeszla ze mnie. stajac przy fotelu wypiela sie ponetnie mowiac wez mnie. podszedlem wiec i od razu przylozylem penisa do jej cipki z ktorej doslownie lecialo.w ostatniej chwili zlapala mnie za reke powiedziala dzis zrobisz to gdzie indziej. i nakierowala mnie na swoja pupcie zaczalem wiec ja nawilzac i masowac. po chwili pieszczot zaczalem powoli wciskac penisa w jej tylek powitala go steknieciem to mnie zmobilizowalo i wszedlem pewniej. jeknela wygiela sie do tylu i opadla na fotel mowiac zebym nie przestawal. zaczalem ja penetrowac wpierw powoli ale ona chciala wiecej odpychajac sie rekoma od fotela nabijala sie na mnie. zlapalem ja wiec za biodra i zaczalem to robic tak jak zawsze robilismy od tylu. pchalem ja ostro i bardzo szybko slyszalem jej przyspieszony nierowny oddech i wlasne sapanie ale nie przestawalem. w pewnej chwili poczulem ze dochodze zapominajac ze jestem w jej dupce wyciagnalem go tak jak zawsze lecz ona z oburzeniem zlapala za penisa i wsadzila spowrotem mowiac ze chce tu. opamietalem sie i zaczalem to robic tak szybko jak nigdy juz mialem wytrysnac kiedy i ona dostala orgazmu razem doszlismy do tego wpanialego momentu. przez chwile czekalem az caly sie wyproznie wychodzac z niej ona usiadla okrakiem na fotelu lapiac mnie za posladki.wlozyla go sobie w usta i wylizala dokladnie masujac raczka jadra.gdy skonczyla wzialem ja na rece widzialem ze jest wyczerpana zreszta tak jak ja. polozylem na lozku ukladajac sie obok przykrylem jej nagie cialo. pocalowalem ja powiedzialem dobranoc odpowiedziala kocham Cie i od razu zasnela wtulila sie we mnie i spala.