EroTabs - Najmocniejszy suplement na erekcję

Mocna erekcja EroTabs silna potencja

Gosia

To miało miejsce tydzień temu. Rodziców nie było w domu, więc miałem cała chatę wolną. Panował straszny upał. Obok mojego domu przechadzała się owa Gosia. Znaliśmy się w zasadzie z widzenia, tylko czasem ze sobą rozmawialiśmy. Była ubrana w krótkie spodenki(różowe) i w brązową bluzkę- kawał jej brzucha był widoczny. Jak na 16- latke ma duze piersi =) oraz długie brązowe włosy.


 Już od dawna marzylem o jej boskim ciele (mam 18 lat). tak sie stalo, ze Gosia zapukala do mnie do drzwi. Kiedy jej otworzylem- od razu gapilem sie w jej dekolt, poczulem jak moj czlonek powoli sie podnosi. Ona poprosila mnie o szklanke zimnej wody, bo bylo naprawde gorąco. Ja zaproponowalem jej wejscie do srodka- zgodzila sie.

 Po podaniu jej wody, napila sie troche , po czym upuscila szklanke. Pochylila sie by pozbierac potluczone szklo, ja znowu skierowalem spojrzenie w jej piekne, duze piersi, ponownie moj przyjaciel stanął... Gośka zorientowala sie ze gapie sie w jej dekolt i ku mojemu zaskoczeniu powiedziała: "Jak chcesz czegos wiecej, to trzeba bylo mowic"

 Po czym udalismy sie do mnie do pokoju. Zaczelismy sie namietnie calowac... Nastepnie zlapalem ją za piersi i lekko scisnalem(na razie przez bluzke). Ona bez wahania zdjela bluzke , potem czarny stanik. Moim oczom ukazaly sie cudowne cycuszki Gosi. Bez opamiętania ssalem jej sutki,a ona lekko pojękiwala.
 Szybko zdjalem bluzke i spodnie, polozylem ją na łozku, sciagnelem jej różowiutkie spodenki i czarne majteczki i ujrzalem piekną cipke... Byla lekko owlosiona lecz nie przeszkadzalo mi to. Swym jezykiem wnikliwie penetrowale jej wnetrze, pomagajac sobie palcem. Gosia zaczela coraz glosniej pojekiwac z podniecenia..nabralem wtedy animuszu i coraz szybciej ruszalem jezykiem. W koncu Gosia dostala orgazmu =)
 Nastapila zmiana rol i teraz ina robila mi loda. tak czule go ssała,że szybko wystrzeliłem na jej twarz, zaś ona dokladnie mi go wylizała.

 Musielismy chwile odsapnąć, wtenczas zalozylem gumke i przystąpiłem do dzieła. Położyłem się na niej i zaczęłem energicznie posuwać... jej pulsujące piersi dodatkowo doprowadzały mnie do ekstazy, więc masowałem je dodatkowo rekami. Gosia zaczęła wrzeszczeć z podniecenia: krzyczała: " Dawaj, dawaj! Rżnij mnie jak suke!!!" Doszlismy prawie w tym samym czasie... towarzyszyły temu nasze ogromne jęki.

 Po chwili przerwy Gośka zaczęła mnie ujeżdżać... i znowu jej piersi doprowadzały mnie do ekstazy... Jednak kazalem jej zejsc ze mnie , bo chcialem załadować ją w jej soczystą dupcię. Jebałem ją ostro i energicznie, ona znowu wrzeszczała... Wiedziałem ze zaraz dojde, zaprzestalem zabawe w anal i usiadlem na niej, tak aby moj penis wlozyc miedzy jej piersi. Pocieralem jej cycuszkami o mojego członka... Wkrótce po tym spuściłem jej się na owe balony. Ona wtarła moją spermę w siebie, a ja jeszcze przez chwile robilem jej minete,by tez doznala orgazmu. Darła się wniebogłosy: " Boski jesteś ! "

 I zabawa sie skonczyla , Gosia wykąpała się, po czym poszła do domu .